הכוח שבפרסום – 5 עובדות חשובות על גוגל

תוכן עניינים
Google marketing 110

שיטות הפרסום הישנות כבר איבדו מכוח ההשפעה שלהן והכוח בפרסום כעת מתרכז בעוצמה של גוגל באמצעות google ads ופרסום ממומן אשר מחוללים פלאים בתחום זה.

5 עובדות חשובות על גוגל 

  • המטרה של פרסום באמצעות דפי נחיתה או מודעות היא למשוך תנועה של לקוחות באמצעות המודעות הללו אל אתר האינטרנט המושקע של החברה שיש בו מידע רב. המודעה או דף הנחיתה אמורים להיות מספיק מסקרנים ומרתקים, כדי לגרום לגולש לבצע צעד זה. לכן המידע הוא קליל אך קולע בול לצורך של הלקוח.
  • במודעות משתמשים במילות מפתח שהן מילות החיפוש שהגולשים משתמשים בהן לעיתית תכופות וזאת על פי מחקר של מילות מפתח שמבצעים אנשי המקצוע. הם בוחרים את מילות החיפוש שהשימוש בהן הוא הנפוץ ביותר. הם מטמיעים את המילים הללו בתוכן וכך כאשר הלקוחות מקלידים את מילות החיפוש, הם נחשפים למודעות של הספק שמעוניין למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים.
  • הפרסום באמצעות גוגל הוא הנתיב האידאלי להשגת לקוחות חדשים באמצעות לידים. הלקוחות מתבקשים להשאיר את פרטי ההתקשרות שלהם. באותו יום או לכל המאוחר למחרת נציגי החברה יוצרים איתם קשר ומסייעים להם בכל שאלה או בקשה שלהם. המטרה היא להפוך כל גולש ללקוח בפועל ובעזרת שיחה עניינית וסיוע מקצועי, הדרך לרכישת מוצרים היא קצרה מאד.
  • באמצעות פרסום בגוגל מבצעים גם רימרקטינג. אדם שנכנס לאתר מסוים כמו לדוגמה אתר שעוסק בשלל סוגים של צבעים עבור הילדים, אך לא קנה בפועל, נחשף למידע זה שוב ושוב תוך כדי שיטוט באתרים אחרים. מדי פעם הוא רואה שצצה מודעה, מידע או צילום של הפריטים המוצעים למכירה. כך הוא מקדיש מחשבה נוספת אם להיכנס שוב לאתר ולהזמין או שהוא מעדיף להזמין בשלב מאוחר יותר.
  • האלגוריתם של גוגל מחליט מה יהיה הסדר של הצגת כל אחת מהמודעות וזאת על פי הרלוונטיות של ביטוי החיפוש שמופיע על גבי המודעה. ככל שדף הנחיתה הוא איכותי יותר יש סיכוי שהוא יעלה למקום גבוה בדירוג של גוגל. לקוח שיקליד את ביטוי המפתח יראה כמה וכמה אתרים וגם את המודעה הממומנת בין המקומות הגבוהים. בדרך זו המודעות יוצרות מודעות רבה הרבה יותר לתחום שבו עוסק אתר האינטרנט הספציפי.

התקציב עבור הקידום הממומן הוא על פי רצונו של הלקוח וגם במהלך הקמפיין הלקוח יכול לבקש שינויים של הגברת המודעות, או לחלופין הקטנת היקפו של מסע הפרסום. התשלום הוא בשיטת PPC על פי כמות הקליקים שהלקוחות ביצעו על גבי כל אחת מהמודעות. לכן זהו נתיב שיוצר רווחים רבים לעסקים, התוצאות הן מהירות יחסית ולכן הפרסום מחזיר בזריזות את סכום ההשקעה שלו, על ידי קבלת הכנסות מהלקוחות שביצעו רכישות של מוצרים באתר. 

 

אודות כותב המאמר:
תמונה של דנה לוי
דנה לוי

דנה לוי היא עיתונאית ותיקה, בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב, עם אהבה לכתיבה על טכנולוגיה ותרבות.

כל הפוסטים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
תוכן עניינים
רוצה להתבלט בתחום?

מומחה? יש לך ידע מקצועי ששווה שיתוף? השאר את המייל שלך ונחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית לפרסום >>